Šogad februāris galīgi neattaisnoja gada aukstākā un sniegotākā mēneša nosaukumu, bet neskatoties uz to, jautrās rotaļās, dejās un dziesmās kopā ar Smiltenes novada folkloras kopu „Rudzupuķes” priecājāmies ārpusstundu pasākumā „Metenītis”.
Mēneša sākumā saņēmām ielūgumu uz Valentīna dienas balli pils Lielajā zālē no paša barona fon Bēra. Lai varētu apmeklēt šo pasākumu, jau nedēļu pirms tam pēc dotajām norādēm īpašajā pils kartē, pāriem bija jāatrod ieejas biļetes un jāsagatavo tērpi, lai varētu iejusties sabiedrībā zināmos tēlos. Balli apmeklēja pat tādas slavenības kā K. Porziņģis ar savu komadu, vectētiņš Tontons, Sprīdītis, vairākas Galma dāmas un pat Pīķa dāma. Par savu viesu labsajūtu kopā ar sargiem rūpējās pats barons fon Bērs. Viesiem bija iespēja apmeklēt arī kafejnīcu „Kursants”, kurā piedāvāja ekskluzīvus dzērienus un uzkodas.
Slēpošana un slidošana dabā februārī gandrīz vairs nebija iespējama, tomēr mēs spējām notvert to mirkli, kad Sniega māte kopā ar Salu kādā naktī bija izpurinājuši savus sniega palagus. Tāpēc, piedaloties LR speciālo skolu slēpošanas sacensībās Spāres internātpamatskolā, jaunākās grupas meiteņu konkurencē 1600 m brīvā stila slēpojumā izcīnījām godalgoto II vietu.
Jau otro reizi šajā mācību gadā parādījām savas prasmes „Glītrakstīšanas stundā”, kā arī savu veikumu vairāku mēnešu garumā konkursā „Kārtīgākie pieraksti un glītākās burtnīcas”.
Atsaucoties ZAAO aicinājumam piedalīties konkursā „Vides instalācija „Vide man apkārt””, no izlietotajiem iepakojumiem gatavojām skaistus un radošus darbus.
Patīkams pārsteigums visai skolas saimei, gatavojoties skolas 50. jubilejai, bija aicinājums apmeklēt izstādi – veltījumu skolai „Parunāt ar laiku”. Izstādes laikā bija iespēja atgriezties skolas dzīvē pagājušajā gadsimtā – pāršķirstīt to laiku pierakstus un mācību grāmatas, kavēties atmiņās, pārbaudīt pirkstu veiklību, rakstot ar rakstāmmašīnu, vērot palielinātus attēlus caur kodoskopu un pat spēlēt padomju laiku spēles.
Mēnesi noslēdzām ar novada pedagogu profesionālās kompetences semināru „Mācību darba organizācijas īpatnības sākumskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem”. Skolotājiem tika piedāvāts ieskats skolas darba specifikā, vērot mācību stundas, noskatīties bērnu sniegtos priekšnesumus, iepazīties ar matemātikas didaktiskajiem mācību materiāliem, apmeklēt izstāžu zāli un piedalīties diskusijās.